"Wahai orang-orang yang beriman! Masuklah ke dalam islam secara KESELURUHAN dan janganlah kamu ikuti langkah syaitan. Sungguh, ia musuh yang nyata bagimu." (2:208)

06 November 2010

RANDOM

Bismillahirrahmanirrahim.

kali ni post random. haha sbb saya telah di'tag' oleh Anis Farah Syafiqah untuk menulis 25 perkara random psl diri saya :)

so here it goes,

NOMBOR SATU.Nama penuh saya Ernisha binti Saib. saya tak tau mcm mana mak saya dpt nama ERNISHA dan saya tertanya2 apa maksud nama saya. suatu hari ni saya post kt fb, "alangkah bagusnya kalau nama saya ada maksud" hmm, alhamdulillah, seorang sahabat dengan rela hati search kat internet, turut mencari2. pastu dia pun jumpa. nama Ernisha ni berasal drpd perkataan Greek, "ERNEST" yang bermaksud honest and trustworthy :) insyaAllah, nama itu doa. hehe. tapi bak kata abang saya pulak, dia kata, takpelah nama tu xde maksud pun, u made ur name. mksudnya kte lah tentukan nama maksud kte and how we want us to be ;)


NOMBOR DUA. saya rasa saya skema. no comment. heheh

NOMBOR TIGA. saya ada blog :D

NOMBOR EMPAT. kawan saya suruh saya tulis yang saya ada kawan nama Anis Farah Syafiqah. saya kenal dia dekat Intec. dia duduk serumah dengan saya.  kat Moscow pun sama :D (apehal lah ayat aku skema sgt. hahah)

NOMBOR LIMA. No 5 no favourite saya ;)

NOMBOR ENAM. saya sepatutnya kene stdy Anatomy sekarang xD SKULL pulak tu. mencabar mencabar..tapi, ketahuilah, sesungguhnya ciptaan Allah itu sangat sempurna. Alhamdulillah, terima kasih Allah :)

NOMBOR TUJUH. from statement no 6 tu, ketahuilah bhw saya ni budak medik. haha xD 

NOMBOR LAPAN. saya still tak caya saya kat Rusia skarang, kat Moscow, 1st year Medic student. Malaysiaaaa! aku rindukan mu!

NOMBOR SEMBILAN. kawan2 saya kata saya ni kelakar orangnye. iye ke? rse cm serius je ;)

NOMBOR SEPULUH. saya boleh jd sangat PEMALU dan sangat OUTSPOKEN at a certain time.hee xD

NOMBOR SEBELAS. chocolate never disappoint me :D

NOMBOR 2BELAS. saya sangat sangat sangat rindu kat NAWAL AMALINA :')

NOMBOR 3BELAS. ada masa saya sangat SHOPAHOLIC. tapi ada masa gak saya sangat STINGY ;)

NOMBOR 4BELAS. i love arts and colours :D


NOMBOR 5BELAS. kesinambungan dari statement 14, sy ade kwn yg mmpunyai minat yg sama dgn saya. bole kata cm artmate or artsoul. haha. rmember our last promise, "never loose our art till the end of time". yep thats u Nurfarah Diyanah ;) i miss u sooo muchhh! :')


NOMBOR 6BELAS. dolu2 kat maktab saya ada seorang suami dan 3 orang madu. kami sangat bahagia tp skarang kami ditinggalkan bergantung tak bertali so we all go our own way. hahaha xD 


NOMBOR 7BELAS. dalam masa 6 tahun ni, saya plan nak beli iPhone, DSLR, boot yg bukan ntuk winter, travel around the world :D (tiket gi UK dah beli! alhamdulillah..hehe)


NOMBOR 8BELAS. saya ada 2 org anak sedare. nama diorg Haiqal n Iqbal. nnt Insyaallah bulan 4 tahun depan dapat yang ketiga :D moga2nye pompuan pulak. heee :D


NOMBOR 9BELAS. org selalu tersilap antara saya ngn Fatin Nadiah. start masa frisbee lah. diorg slalu salah panggil nama. dtg rusia ni ade pulak foreigner ni ingt ktorg kembar xD


NOMBOR 2PULUH. dalam banyak2 sport yg saya main, FRISBEE is the best :D hehe and nombor jersey frisbee saya 27. rindu frisbeeee!


NOMBOR 2PULUH1. smalam tgk cerita hindustan, Kuch Kuch Hota Hai, kebetulan pulak Deepavali xD haha


NOMBOR 2PULUH2. alamat saya kat Moscow, Komnata 203/1, Dom 16, Ulitsa Malaya Piragovskaya, 119435 Moscow, Russia. hantarla parcel or surat kt saya xD ngee.


NOMBOR 2PULUH3. setiap minggu saya akn shop something ntuk diri saya :)


NOMBOR 2PULUH4. senang cter kalau nk tau psl personaliti, try search rahsia bulan kelahiran menurut Dr Fadzilah Kamsah, mostly cam betul lah. hehe. saya lahir bulan November. (dear kawan2, nnt jgn celebrate bday saya tau. saya xnak celebrate. sbb hari tu nnt sy jd tua -.-)


NOMBOR 2PULUH5. sesungguhnya, semua ni luaran je, dalaman, hanya saya dan Allah je yg tau :)


sekarang giliran saya untuk tag. saya nak tag: Nur Farah Diyanah :D

No comments:

Post a Comment