"Wahai orang-orang yang beriman! Masuklah ke dalam islam secara KESELURUHAN dan janganlah kamu ikuti langkah syaitan. Sungguh, ia musuh yang nyata bagimu." (2:208)

21 February 2010

baru

Salam. aku dah berazam, aku nak suatu permulaan baru :) terima kasih kepada seorang hamba Allah ini yang membuatkan aku sedar apa tujuan aku buat setiap sesuatu benda tu ;) thnks. Alhamdulillah aku belum terlambat. fuuuh! haha. 


bermula malam ini, insyaAllah aku akan kembali berjihad kepada Allah. ceyh, ayat. ahaha. jangan salah sangka. jihad ni besar maknanya. jihad aku di sini adalah aku nak menuntut ilmu dengan bersungguh-sungguh demi Allah SWT. aku tak nak dah belajar main-main, menyesal weyh! peluang untuk sambung belajar kat Intec ni sangat sangat berharga buat aku. sesungguhnya Allah itu Maha Pengasih dan Maha Penyayang (^_^) aku bersyukur sangat sangat Allah berikan aku satu lagi peluang. aku cuma mengharapkan Allah lancarkan perjalanan aku di sini agar aku dapat fly pergi Rusia nanti. InsyaAllah. semoga keputusan SPM yang bakal keluar nanti membolehkan aku meneruskan perjuangan di Intec. dan semoga aku dapat balik maktab untuk ambik keputusan nanti. heheh. mana taknya, kalau ikut jadual Intec, cuti bulan 3 tu ktorg kena pergi kem BTN. ikut ura-ura keputusan kan lebih kurang masa cuti tu. huhuhu. aku rindu maktab dan orang-orangnya! Ya Allah, kau berikanlah aku peluang untuk kembali ke maktab x) ngee.InsyaAllah.

lepas hujan :)

3 comments:

  1. i know!! cant wait to go back there x)

    ReplyDelete
  2. a'ah... desas-desus katanya result kuar time btn. aku dah arr x bwat pasport lagi. huh! D;

    hey, good luck ok dr. nisha!
    u can do it!! haha. ;3

    ReplyDelete